Jump to content

Båt med flybridge, én motor, 5 sengeplasser, 700-900k. Forslag?

mrtiger

Recommended Posts

Ja det kan man sei. Eg for min del er uansett skeptisk. Her er det dobbelt opp av alt på framdriftsystemet. Og med 2 motorar i dette kaliberet kan det bli nokre formidable utgifter om desse er moden for utskifting.

Men eg skal vel vere ærlig å innrømme at mesteparten av skepsisen kjem av ein ganske tydelig mangel på generelt vedlikehold. Når eigar av ein 28 år gamal båt blir spurt om det er gjort noko med båten 10 siste år og svaret er "nei alt har virka" so er det for meg feil svar!

Jeg kjøpte båt i det prisleiet i vinter, Skorgenes 340 Monte Carlo. Riktignok med 2 stk motor. Ingen problem å legge ned 3 barn i forpiggen(evt 3 voksne for den slags skyld :lol: )

Når det gjelder forbruk så er det vel en 15% høyere forbruk med 2 stk motorer kontra 1 med samme hk antall.

Vi er iallefall kjempefornøyd med båten plassen og fasilitetene til den prisen vi betalte.

Lykke til med jakten.

Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti

Jo da. Husk at prisene på Finn er en kombinasjon av drømmer og håp med et snev av kvalifisert gjetning. Ligger et par stykker til ca 1,1 mill og de har ligget veeeeeldig lenge. skulle ikke forundre meg om det går an å få de til ned mot 900 iallefall om en stund. Husker jeg ikke feil så er vel disse med singel motor og strak aksling og..

Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...