sgullak Startet 5.August.2012 Link til dette innlegget Startet 5.August.2012 Hvilke type olje skal jeg ha på trimflaps tanken ? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 5.August.2012 Link til dette innlegget Svart 5.August.2012 Spør hos Volvo forhandlern, så får du det samme som er på tanken fra før :-) Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
GunR Svart 5.August.2012 Link til dette innlegget Svart 5.August.2012 På Bennet sine skal det være automatgirolje, hvis jeg husker rett, noe mer nøyaktig spesifikasjon var ikke nødvendig, så på mine er det fyllt Dx III olje, for det stod det i garasjen fra før. Hva Volvo sine skal ha vet jeg ikke, vet jo ikke om det er Bennet eller Volvo du har, så kanskje du kan informere om det? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 5.August.2012 Link til dette innlegget Svart 5.August.2012 Jeg bruker hydraulikkolje på mine. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
sgullak Svart 5.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2012 Jeg hadde på hydraulikk olje jeg , må uansett bli bedre enn det som var på den. Ei seig guffe som minnet mer om sirup enn olje. Så nå fungerer de. #LYKKE# Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.