Laksefisker Startet 5.August.2012 Del på Facebook Startet 5.August.2012 Har en helt ny Garmin 720s som låser seg når den slås på. Kan man ikke gå inn i noen av menyene. Plotteren er integrert i båten så jeg kommer ikke til på baksiden. Noen som har en løsning på problemet? Har prøvd å slå av/på hovedstrømsproblemet uten hell. Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 Prøvd å ta ut minnebrikke..? Ut over dette tror jeg en tur til verksted er løsningen... Sitér dette innlegget Link to post
Laksefisker Svart 5.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2012 Har prøvd uten hell. Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 Har du oppdatert software? http://www.garmin.com/no/support/ 620 og 720 er samme ulla og ja, de henger av og til, selv med oppdatert software. Virker som om det skjer ved litt for kjappe valg i menyene, men har ikke funnet noe som helt konsekvent medfører heng. Min har vel hatt et par heng i sommer på fordelt på ca 60 brukstimer med mye trykking og zooming. Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 (redigert) Blir vel noe vrient å oppgradere sw for TS, når han ikke får startet den ;-) Har over 100 timers aktivt drift av min 720S, og ikke hatt noen heng på min... Dog synes jeg den bruker lang tid å finne dypde etter at jeg har dundret rundt i plan i grov sjø. Redigert 5.August.2012 av Neros (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 Har over 100 timers aktivt drift av min 720S, og ikke hatt noen heng på min... Dog synes jeg den bruker lang tid å finne dypde etter at jeg har dundret rundt i plan i grov sjø. Har samme erfaring. Nesten så det blir raskere å restarte for å få ekko opp å gå igjen etter at den har mistet taket på målingene. Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 Sliter også med å få ekkolodd til å vise dybde etter å ha mistet signal pga farten. Jeg har en 525S med hekksvinger. Har en misstanke om at dette er ganske vanlig for alle ekkolodd. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
skhauge Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 2 sesonger med 720S. Ikkje et feilslag til nå. Ekkolodd ligger i bod endå så kan ikkje uttale meg om den. Fint å sitte på pc og planlegge ruter og overføre de på brikke, og ta det med i båt. Sitér dette innlegget Link to post
jk Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 Iflg google får man full reset ved å skru på, men ikke slippe på-knappen før det har gått et helt minutt. Har ingen erfaring med 720, men reset fikk skikk på en bil-gps fra Garmin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.