Jump to content

Edit History

Cato76

Cato76

Båten ble tatt i fjor, og i år er det motoren sin tur til å få seg en overhaling! ..eller det vil si at jeg bytter ut Marna MB10A'en men en eldre (!) MB10A :giggle: Motoren som sto i hadde oljelekkasje og dempet vel mye. Jeg er ingen mekaniker, så jeg fikk tak i en motor på finn (solgt av flogen :thumbsup:). 

Uansett... Den gamle motoren hadde fester til laderelè og startrelè på toppen av motoren (se bilde under), dette har ikke den nye motoren (kun festebrakett til dynastarter).

Så til spørsmålet: Hvor kan jeg montere laderelè og startrelè i Polaren? Noen ideer?

Laderele.jpg

Cato76

Cato76

Båten ble tatt i fjor, og i år er det motoren sin tur til å få seg en overhaling! ..eller det vil si at jeg bytter ut Marna MB10A'en men en eldre (!) MB10A :giggle: Motoren som sto i hadde oljelekkasje og dempet vel mye. Jeg er ingen mekaniker så jeg fikk tak i en motor på finn (solgt av flogen :thumbsup:). 

Uansett... Den gamle motoren hadde fester til laderelè og startrelè på toppen av motoren (se bilde under), dette har ikke den nye motoren (kun festebrakett til dynastarter).

Så til spørsmålet: Hvor kan jeg montere laderelè og startrelè i Polaren? Noen ideer?

Laderele.jpg

Cato76

Cato76

Båten ble tatt i fjor, og i år er det motoren sin tur til å få seg en overhaling! ..eller det vil si at jeg bytter ut Marna MB10A'en men en eldre (!) MB10A :giggle: Motoren som sto i hadde oljelekkasje og dempet vel mye. Jeg er ingen mekaniker så jeg fikk tak i en motor på finn (solgt av #flogen). 

Laderele.jpg

• Create New...