mons Startet 5.August.2012 Link til dette innlegget Startet 5.August.2012 God kveld. Jeg leser på nett om folk som har dykket i stimer med 100-200 pigghå ved Reve i Rogaland. Pigghåen er visstnok nærgående og nyskjerrig. Ved søk på nett finner en flere videoer av denne dykkingen. Er det noen som vet om det fortsatt er Pigghå-stimer ved Reve eller kjenner til andre steder hvor det er slike stimer nå? Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Lykken VI Svart 8.August.2012 Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 Har fått pigghå de siste år i Trondheimsfjorden. Men om det er stimer vet jeg ikke. Er vel uansett langt fra ditt fylke. Sitér dette innlegget Tidligere langtidseide båter: Spissbåt 13fot m 3,5hk. Rana 13 m 18hk. GH 14 m 30hk. Møring snekke 21 m Volvo Penta. Delta 20 m 90hk. + deleier i 14plastbåt m 9,9hk. Link to post
Fantino Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Pigghå er jo et h******e å få i garn, så jeg ville hørt med folk som er ivrige på dette. Hvis de får 50-100 pigghå i et garn, så glemmer de det i alle fall ikke ut... (been there, done that). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.