morgull Startet 6.August.2012 Link til dette innlegget Startet 6.August.2012 (redigert) Har Navionics Europe HD kartprogram på IPADen min. Veldig forøyd med programmet, men noen ganger så blir selve kartet helt sort. Alle meny/navigerings knapper er synlige, men selve kartet blir helt sort slik at det ikke er synlig. Opptrer sporadisk. Noen ganger virker alt helt fint, andre ganger er kartet sort igjen. Har noen vært borti samme problem og har tips for å løse dette. Redigert 6.August.2012 av morgull (see edit history) Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
schlli Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Har samme problem. Skru pad'en av og på så kommer kartet opp igjen Sitér dette innlegget Link to post
schlli Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Har samme problem. Skru pad'en av og på så kommer kartet opp igjen Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 7.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Takker. Det gjorde susen :) Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Hustvedt Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Jeg har også det problemet med jevne mellomrom, men jeg har kun stengt ned hele programmet og startet det opp igjen... Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 7.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Prøvd det mange ganger, men det hjalp ikke hos meg. Har IPAD1. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Tor Arild Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Navionics trenger mye minne. Bruker selv å lukke alle programmer helt før jeg kjører med navionics. Dobbeltklikker på knappen, får da frem programmer som ligger åpent i minne. Holder på en av dem til minus knappen kommer og trykker på minus knappen til alle er borte. Da kan padda jobbe kun med navionics. Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 7.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Det var et godt tips. Der lå det mange åpne programmer som opptar minne. Nesten alle av de har ikke vært brukt på lang tid. Rart de ikke lukket seg når jeg slo av og på ipaden tidligere i kveld.. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.