Indy Startet 6.August.2012 Del på Facebook Startet 6.August.2012 Vel uti enda en sesong med store og små motorproblemer, sitter jeg igjen og vurderer å la den gamle Volvo'n få pensjonere seg, og for å vurdere ulike alternativer til erstattere hadde det vært fint med monteringstegningene med ytre mål, plassering av labber og flens etc. på den gamle motoren, som er en TAMD30A. Har søkt rundt uten å finne noe på nettet. Så hvis noen har eller vet hvor jeg får tak i disse tegningene hadde jeg vært takknemlig for hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
cosmo Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 Bytt til en nyere 31 motor, samme målene. Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 6.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2012 Der ja, takk for tipset. Samme mål på både monteringslabber, flens etc.? Passer MS3-giret også på 31? Er plasseringen av eksos lik? I min Tresfjord er det fryktelig trangt rundt 30-motoren (den ble designet for Perkins), bytte av diesel finfilter er f.eks. en akrobatikkøvelse i seg selv. Noen som vet om Tresfjord 29 med 31-motor? Har aldri sett noen på finn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.