Jump to content

polar 770 eller nidelv 26

MR Swe

Recommended Posts

Skjekk Finnkode 36369930, løp og kjøp!

Å, herre min hatt, er det mulig! Jeg vil helst ha det dobbelte for min så dette høres ut som et kupp!

står i valget mellen disse 2 båter..Begger er fra 86 og nesten like store motorer.

Liker begge veldigt. Nidelven har fordel med ac og polaren med større uteplass.

Kom gjerne med kommentarer dere som har erfaring med disse.

Problemet jeg har med min Nidelv 26 er at jeg jeg sliter enormt med å finne noe annet! Jeg har egentlig lyst til å få 3-fots syken, men kona og kidza er kjempefornøyd med den båten vi har. Kona ville tidlig ha noe som gikk mye raskere, men nå har også hun slått seg til ro med en marsjfart på 10-11 knop. Jeg har lyst på en Westline 34 eller Marex 370, men da må jeg ut med 3 mill, noe jeg ikke har - i hvert fall ikke sist jeg sjekket lommeboka. I millionklassen kikker jeg på Skilsø 33 og Nidelv 320, men - igjen - det sitter langt inne å bytte. Vi har nå hatt vår Nidelv syv sesonger.

Polar 770 kjenner jeg dessverre ikke til.

Lykke til med valget!

Båthistorie: Nidelv 26 VP TMD31A (2005-2014), Scand Baltic 29 Yanmar 6LPA-STP (2014-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...