MR Swe Startet 6.August.2012 Link til dette innlegget Startet 6.August.2012 står i valget mellen disse 2 båter..Begger er fra 86 og nesten like store motorer. Liker begge veldigt. Nidelven har fordel med ac og polaren med større uteplass. Kom gjerne med kommentarer dere som har erfaring med disse. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Skjekk Finnkode 36369930, løp og kjøp! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
MR Swe Svart 6.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 har sett den..men finns klipp på begge båterne.. trenger mer erfaringstips Sitér dette innlegget Link to post
rossø Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Hvor mange er det som skal være i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Hvis du kikker i min signatur og starter på www.froystad.org, vil du finne masse info om Nidelv 26. Polar 770 kjenner jeg ikke, så den får andre komme med erfaringer på. Du vil også finne en artikkel om fordeler og ulemper med N26, en båt jeg sterkt anbefaler. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
MR Swe Svart 6.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 rossø--2 vokna med 1 barn. men kan ju får bli med noen vennepar eller venn til barnet vårt Bergen dørk.. har lest alt på din side ..veldigt bra :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Å, det var deg, ja. Beklager at jeg redponderte nå, men har ikke du en annen tråd, da? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
MR Swe Svart 6.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 (redigert) noen som vet hvor høye disse båter er? Eller har en traktorhenger som passer de? Redigert 6.August.2012 av MR Swe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Skjekk også www.amorøsa.no. Forøvrig spurte jeg lastebilsjåføren som fraktet min Nidelv 26 nå, ha sier det blir 4.4 meter høyt. Tipper lasteplanet er 1 meter. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
MR Swe Svart 6.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 takk tam-aas da er det bare finne ut hvor høy polaren er.. finner ikke noe på nett. Hjelp takk! Sitér dette innlegget Link to post
Turbåt Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Skjekk Finnkode 36369930, løp og kjøp! Å, herre min hatt, er det mulig! Jeg vil helst ha det dobbelte for min så dette høres ut som et kupp! står i valget mellen disse 2 båter..Begger er fra 86 og nesten like store motorer. Liker begge veldigt. Nidelven har fordel med ac og polaren med større uteplass. Kom gjerne med kommentarer dere som har erfaring med disse. Problemet jeg har med min Nidelv 26 er at jeg jeg sliter enormt med å finne noe annet! Jeg har egentlig lyst til å få 3-fots syken, men kona og kidza er kjempefornøyd med den båten vi har. Kona ville tidlig ha noe som gikk mye raskere, men nå har også hun slått seg til ro med en marsjfart på 10-11 knop. Jeg har lyst på en Westline 34 eller Marex 370, men da må jeg ut med 3 mill, noe jeg ikke har - i hvert fall ikke sist jeg sjekket lommeboka. I millionklassen kikker jeg på Skilsø 33 og Nidelv 320, men - igjen - det sitter langt inne å bytte. Vi har nå hatt vår Nidelv syv sesonger. Polar 770 kjenner jeg dessverre ikke til. Lykke til med valget! Sitér dette innlegget Båthistorie: Nidelv 26 VP TMD31A (2005-2014), Scand Baltic 29 Yanmar 6LPA-STP (2014-) Link to post
rossø Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Hei igjen. Vi har en identisk N26 som den på finn ann.Må bare si at etter 4 somre med denne båten har det ikke vært noe å kikke på,alt har gått som smurt.Og motoren er jo bare helt utrolig bra.Vi er bare to voksne og har plass i massevis.Båten oppfører seg bra i sjøen og ellers. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.