DYM Startet 6.August.2012 Link til dette innlegget Startet 6.August.2012 Finnes hundrevis av lignende tråder her men fant ikke noen som hadde AKKURAT samme problemet :) Motoren kan være sur å starte med mye choking. Den sviver på tomgang men jeg må holde liv i den med en liten flipp på choken hvert minutt eller kanskje oftere. Når jeg gir på så burer den bare og dauer hvis jeg ikke har choka rett før. Om jeg choker og drar den opp så sviver den fint helt til jeg slipper den ned på tomgang igjen. Hadde en del bensinslanger med sprekker i på selve motoren som jeg bytta. Synes det hjalp noe. Har også nye plugger. Alt av bensinfiltre er reine og fine. Yamaha bensin-hurtigkoblingene er stripsa og tapa så skal ikke trekke luft der. Det kan virke på meg som at minst en gasser får for lite eller for mye bensin. Kanskje pga falsk luft? Eller må jeg til med full rens av forgasserne? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.