Jump to content

1990 Yamaha 200hk V6, sviver ureint på tomgang men fint i fart

DYM

Recommended Posts

Finnes hundrevis av lignende tråder her men fant ikke noen som hadde AKKURAT samme problemet :)

Motoren kan være sur å starte med mye choking. Den sviver på tomgang men jeg må holde liv i den med en liten flipp på choken hvert minutt eller kanskje oftere. Når jeg gir på så burer den bare og dauer hvis jeg ikke har choka rett før. Om jeg choker og drar den opp så sviver den fint helt til jeg slipper den ned på tomgang igjen.

Hadde en del bensinslanger med sprekker i på selve motoren som jeg bytta. Synes det hjalp noe. Har også nye plugger. Alt av bensinfiltre er reine og fine. Yamaha bensin-hurtigkoblingene er stripsa og tapa så skal ikke trekke luft der.

Det kan virke på meg som at minst en gasser får for lite eller for mye bensin. Kanskje pga falsk luft? Eller må jeg til med full rens av forgasserne?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...