steinar kvarme Startet 6.August.2012 Link til dette innlegget Startet 6.August.2012 Dyserøret på min 10hk sabb diesel er kraftig korrodert nede ved tilkobling på dieselpumpa. Er det nokon her som veit kor ein kan få laget eit nytt ? Eventuelt få tak i orginal røyr. Sitér dette innlegget Link to post
Figen Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 (redigert) Verksteder som driver med elektrodisel eller rett og slett SABB motorverksted i Bergen. De gir god service etter mine erfaringer Redigert 6.August.2012 av Figen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
EivindT Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Du måler lengden på røret og så får du løse rør i forskjellige lengder som du selv bøyer på plassen. Jeg kjøpte hos et dieselverksted i Sandnes og bøyde det selv,ble kanon det. Sitér dette innlegget Link to post
steinar kvarme Svart 15.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Da var dyserør på plass, anlegget luftet og motor startet. Det var enklere en eg trudde å få tak i dette. Var berre å handle på webshop det http://nettbutikk.sabb.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=108&catalogDirectoryId=2 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.