Sleipner93 Startet 6.August.2012 Link til dette innlegget Startet 6.August.2012 Hei, er på utkikk etter en oljetrykksalarm, altså egentlig kun en høytaler som gir fra seg lyd ved påkobling av 12v, noen som vet hvor jeg får tak i? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Du kan igrunn bruke alt i fra en lysvarsler fra biltema til kompressorhorn og roterende varsellys om du vil sistnevnte krever dog et relè Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 7.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Joda klar over det, men ønsker en noe mer passende lyd enn kompressorhorn.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Du kan nok bruke denne Wema har denne Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Ryggealarm (lyspære) fra biltema ? Både lyd og lys. . . . http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/Signalhorn/Ryggealarm-12-V20-W-35450/ Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Eller bare lyd :-) http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/Parkeringshjelp/Ryggealarm-38740/ Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Jeg brukte en lysalarm fra Biltema til 39,90 eller noe sånn. Høres godt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sleipner93 Svart 7.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Lysvarsleren var mer sorten jeg tenkte på :) har ingen plan Om å skjære en motor til pga dårlig varsling ... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.August.2012 Link til dette innlegget Svart 7.August.2012 Du også ja? Jeg hadde kun oljetrykksmåler når en slange røyk til oljekjøleren, og var nok litt for treg med å se ned på instrumentene med fullt havari som resultat. Så etter nytt motorbytte har jeg instrument, lys og lydvarsling! Så nå skal garantert ikke manglende oljetrykk gå upåaktet for seg! Lysvarsleren er plassert på undersiden av instrumentpanelet, og høres godt både i og utenfor båten ved oppstart.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.