Teisten-Øyna Startet 7.August.2012 Link til dette innlegget Startet 7.August.2012 Hei! Jeg har en 8-10 hk type G Sabb som går varmt. Når jeg skulle kjøre snekka til slippen begynte den å dampe og styre. Derfor ventet jeg i et kvarter før jeg kjørte videre. Når jeg kom til slippen åpnet jeg lokket og hadde mistet en del vann. Når jeg kjørte hjem igjen gikk den også varm og begynte å ryke. Jeg gjorde samme opplegg som sist men sjekket ikke hvor mye vann som var igjen. I dag når jeg kom ned i støa og kikket var det nok av vann på motoren. Kan det være membranen som er dårlig og må skiftes? men siden jeg har tørr eksos og kjølesløyfe, hvor bli vannet hen da? Mvh Earling Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.