Guest Avmønstret# Startet 7.August.2012 Link til dette innlegget Startet 7.August.2012 Navionics for iPad har ikke vært tilgjengelig for kjøp på en god stund (HD versjonen). Er det noen som har prøvd å kjøre iPhone appen på iPad og evt sammenlignet iPhone vs HD versjonen? Sitér dette innlegget Link to post
Molan Svart 8.August.2012 Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 Ja, har forsøkt og den fungerte, men med iPhone oppløsning dvs ca 1/4 del. Kan skaleres opp med 2x knappen så skjermen fylles, men oppløsningen blir jo ikke høyere. Jeg har iPad HD Norway intallert og er fornøyd med den, merkelig at den ikke selges lenger. Det ser ut som om iPad HD versjonen for Denmark & Greenland dekker Sør Norge og den svenske vestkysten. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 8.August.2012 Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 Det ser ut som om iPad HD versjonen for Denmark & Greenland dekker Sør Norge og den svenske vestkysten. Ja, viktig å være våken her. Svensk vestkyst, norsk øst- og sørkyst, Danmark samt Tyskland nord, dekkes av Navionics Denmark. Sitér dette innlegget Link to post
PerUlv Svart 12.August.2012 Link til dette innlegget Svart 12.August.2012 (redigert) Jeg kjøpte Europe HD i Juni tror jeg. Ser da ut som den fremdeles er tilgjengelig. Bare som et alternativ, mener jeg. Redigert 12.August.2012 av PerUlv (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BV Jakob Svart 12.August.2012 Link til dette innlegget Svart 12.August.2012 Jeg har prøvd Navionics til både iPad og iPhone, men ble tipset om iSailor, og heler kjøpe "Norge"-kartet. Synes iSailor-kartene er hakket bedre enn Navionics. Lettere å lage ruter, litt mer utdypende informasjon og flere valg. Sitér dette innlegget Båtens Verden | www.b-v.no - Båtbladet med norges bredeste stoffmiks Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad Link to post
kvimms Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 Noen som vet hvorfor man ikke får tak i denne lenger da?? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Synes iSailor-kartene er hakket bedre enn Navionics. Jepp. Det er Transas sine HX97 kart. Offisielle elektroniske kart. Men denne: http://www.stockholmradio.se/seapilot Må være alle navappers mor. AIS, vær og hele pakka. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 (redigert) Ein får ikkje opp Navionics i Android Market heller. Men om ein har kjøpt programmet frå før kan ein laste det ned på nytt under "Mine kjøp". Litt rart det har vore vekk så lenge. Redigert 14.August.2012 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Guest Avmønstret# Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Jepp. Det er Transas sine HX97 kart. Offisielle elektroniske kart. Men denne: http://www.stockholmradio.se/seapilot Må være alle navappers mor. AIS, vær og hele pakka. Men ikke kart over Norge for iPad versjonen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.