Jump to content

Bytte ut gammel do i nidelv 26

MR Swe

Recommended Posts

Har selv montert Matro sitt som Maritim selger, anbefales ikke. Pumpa sviktet etter kort tids bruk og ble byttet på reklamasjon men også denne begynnet å krangle året etter. Det blir mottrykk i håndpumpa.

Hadde nå gått for Jabsco jeg og men ville valgt med stor bolle om du har plass: http://www.maritim.no/vvs/toalett/manuel/jabsco-toalett-manuell-stor-bolle

Redigert av SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Ville også prioritert variant med el-kværn. Da slipper du tilstoppinger for alltid (om man ikke hiver fremmedlegemer i do).

Støtter valget med Jabsco med Stor bolle, skifte av alle slanger og pass på at det er "Twist & Lock" på pumpa (Det er det på den det er linket til over og det hindrer tilbakeslag)

Jeg støtter derimot ikke å velge EL-kværn. Jeg har hatt begge deler og selv med 50% mindre tank, går det nå lengre mellom hver gang tanken er full. EL-kværnmodeller bruker langt mer vann for å få tom bolle, bråker mer, mer som kan gå i stykker og koster mer.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...