M/B Cathy Startet 8.August.2012 Link til dette innlegget Startet 8.August.2012 Hei jeg har hatt en liten ulykke med sideinnsugsdekslene til min atlantic. De er av plast på min modell og egentlig ikke veldig fine uansett. Ser at på eldre modeller er disse av metall og ikke plast, med beskyttelsebøyle på utsiden. På nyere modeller er innsuget langsgående metallriller som er meget pent. Har det noe med motortypen å gjøre siden det er såpass forskjell på typene? Jeg har en kamd 43L som trenger godt med luft. Men uansett, hvor får jeg tak i nye deksler til båten min nå som scand er konkurs? Har hørt rykter om at agder boats har kjøpt rettighetene til atlantic, stemmer dette ? hvem har kjøpt opp delelageret til scand? Er også på jakt etter endel andre delere så. Kan jeg, og vil de nye dekslene passe på min båt? jeg har jo 2 inntak på hver side og de nyere båtene har jo bare ett på hver side. Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 8.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 Slik ser inntaka ut på min båt nå Sitér dette innlegget Link to post
Agder Boat Svart 15.November.2012 Link til dette innlegget Svart 15.November.2012 (redigert) Det er TS-velikehold som har kjøpt opp deler som var igjen. mest sansynlig er det noe som kommer ifra gyli plast. Redigert 15.November.2012 av Agder Boat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 15.November.2012 Link til dette innlegget Svart 15.November.2012 Stroem.no Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Møkkalasset Svart 15.November.2012 Link til dette innlegget Svart 15.November.2012 Prøv disse: http://univa.no/ Klikk på Vetus-fliken og last ned Vetus-katalogen. Ca side 40 finner du det du trenger. Forøvrig mye profft båtutstyr i den katalogen. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 15.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2012 Takk takk!! Dette ser jo helt knall ut. Veit dere om noen av disse passer rett inn? Skal selvfølgelig bort i båten å måle men greit å høre på evt erfaringer :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.