btor Startet 8.August.2012 Link til dette innlegget Startet 8.August.2012 Hei, Jeg har sett dette typen ferskvannskjøling (firkantet ekspansjonstank bak) på mange Yanmar motorer. Er det noen her som vet hvilket fabrikat det er og om det evt finnes monteringsanvisning / beskrivelse av denne typen anlegg. Jeg har kjøpt en 30Hk Yanmar som har gått med denne type kjøling i mange år via varmeveksler, men jeg ønsker å bruke kjøleslynge i stedet. Tenker å montere 2x1,5m tykkvegget 19mm kobberrør som slynge, høres lengden grei nok ut til å ta unna for en slik motor? Hvor får jeg tak i ferskvannstermostater til Yanmar? Takk for kommentarer Tor Sitér dette innlegget Link to post
btor Svart 12.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2012 Hei igjen, Ingen som har sett en slik ferskvannskjøling for Yanmar, og vet hvilket fabrikat det er? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.