Kire Startet 9.August.2012 Del på Facebook Startet 9.August.2012 Hei Min far ønsker at jeg hjelper han med å finne båtsider i Danmark for kjøp av båt. Han har sett seg ut båttypen Drabant 30. Om noen har linker til slikt, så tips gjerne Mvh Kire Sitér dette innlegget Link to post
P. K. Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 (redigert) www.udkik.dk Drabant 30: http://www.udkik.dk/app/admsshow.jsp?locale=da_DK&id=69018&seo=Drabant+30 www.dba.dk Drabant 30: http://www.dba.dk/drabant-30/id-84043488 Fin båttype! Redigert 9.August.2012 av P. K. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Bare husk på 25% moms samt litt hk-avgift og litt annet snadder som må legges til på prisen hvis den skal tas inn til kongeriket! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Javi Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Bare husk på 25% moms samt litt hk-avgift og litt annet snadder som må legges til på prisen hvis den skal tas inn til kongeriket! Det er jo også moms på transportutgiften, men da lurer jeg på: Hvordan pris settes vind nå om dagen? Sitér dette innlegget Link to post
P. K. Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 (redigert) Det er jo også moms på transportutgiften, men da lurer jeg på: Hvordan pris settes vind nå om dagen? Du angir på tollkontoret "hentet selv" - ingen diskusjon om det. Men ellers skal man være forberedt på en del spørsmål. Da jeg momset inn en seilbåt tidligere i sommer, tok de kopi av originalbrosjyren jeg hadde liggende, annonsen (utskrift fra nettet) og litt annet - så gikk jeg fra en luke til en annen der jeg til slutt betalte momsen. Alt i alt tok det hyggelige besøket der nesten en time. Redigert 9.August.2012 av P. K. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Den blå avis: http://www.dba.dk/baade/baade/ Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Kire Svart 9.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2012 takker og bukker. Ja, vet om alt det der med mums å greier Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.August.2012 Del på Facebook Svart 10.August.2012 Hvordan pris settes vind nå om dagen? Ca 12 øre pr kubikk for medvind, og halv pris for motvind ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 10.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2012 Hehe, skulle ikke forundre meg. Men ang. frakt/seile hjem, så må man betale standard takst for det. På biler jeg har hentet selv varierer det fra 3.500,- til 5.500,- alt avhengig av om Toller har fått seg et morranypp eller ikke, hehe. Sånn er det bare Sitér dette innlegget Link to post
P. K. Svart 10.August.2012 Del på Facebook Svart 10.August.2012 Hehe, skulle ikke forundre meg. Men ang. frakt/seile hjem, så må man betale standard takst for det. På biler jeg har hentet selv varierer det fra 3.500,- til 5.500,- alt avhengig av om Toller har fått seg et morranypp eller ikke, hehe. Sånn er det bare Som sagt ble det ikke noen takst for å seile hjem båt fra Sverige for meg i hvert fall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.