Tallisman Startet 9.August.2012 Del på Facebook Startet 9.August.2012 Jeg har prøvt flere ganger og betale for kart men blir stoppet i og gjenomføre betalingen av itunes med beskjed om og kontakte kundestøtte.Lurer på om det er noen som kan gi litt informasjon om hva som kan være galt. Sitér dette innlegget Link to post
janrune80 Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Kreidittkortet er rett? Jeg fikk nytt kort pga dato og måtte da legge inn det nye kortet. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Kreidittkortet er rett? Jeg fikk nytt kort pga dato og måtte da legge inn det nye kortet. +1 Opplevde det samme da første kort var registrert i 2008 og skulle handle der igjen noen år seinere. De har veldig gode betalingsordninger, men tror du jeg får lastet ned de gamle kjøpene mine igjen? Ikke f...... Ellers er jo supporten deres bra og det er vel egentlig bare å ringe ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 9.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2012 Har prøvd med ett annet kredittkort men får det samme til svar Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Ville ringt kundestøtten jeg Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Dekning på kontoen mangler? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Dalton Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Litt OT, eller... Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
SiA Svart 9.August.2012 Del på Facebook Svart 9.August.2012 Går utfra at det er sjøkart?;-)Hos Ryanair har jeg opplevd det samme, deilen var at jeg skrev norsk postnummer:0000 og så poststed : Oslo, men de ville ha omvendt: oslo 0000! Da ordet alt seg, fikk betalt! Hilsen Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.