Jori Startet 10.August.2012 Link til dette innlegget Startet 10.August.2012 Hei, etter å ha blitt tv eier med den lille Glomex antennen (25 cm) har jeg erfart at det er overraskende mange steder jeg ikke får inn signal. I disse OL tider har det vært litt bittert. Tenkte derfor at vi kunne samle våre erfaringer i en tråd, og ikke i 15 stykker som idag? Jeg kan starte med de erfaringer jeg har så langt: Leangbukta - veldig bra Son - helt dødt selv med fortserker på maks Drøbakk- helt dødt selv med forterker på maks Oscarsborg - får signal men avhengig av hvor jeg ligger hvor bra det er Det er mine erfaringer så langt, fyll på hvis dere finner en slik tråd ok. (Ikke alle deriblandt meg som har tenkt å invistere i satelitt system for å se NRK 1, 2 og 3) Jori, som ikke er for imponert over TV i båt så langt Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 10.August.2012 Link til dette innlegget Svart 10.August.2012 Holmsbu - ingen dekning Østre Bolærne - god dekning Holmestrand - god dekning Var 2 uker på sørlandet i fjor, og opplevde varierende forhold. Men husker ikke akkurat nå hvor det funket og ikke funket... Jeg har antenne av typen Status 315 med forsterker inne i båten, og billig-Finlux med innebygget dekoder. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.