Birchwood 320 Startet 6.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2005 Har ikke manual til mitt Bravo 3 drev og lurer på hvilken olje som skal på.. Den har vel en gradering.. Gidder ikke gå til merc forhandler å kjøpe olje...=Dyyyr.. Noen som kan gi meg litt info om dette?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Whistler Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Har ikke manual til mitt Bravo 3 drev og lurer på hvilken olje som skal på.. Den har vel en gradering.. Gidder ikke gå til merc forhandler å kjøpe olje...=Dyyyr.. Noen som kan gi meg litt info om dette?? <{POST_SNAPBACK}> Brukermanualen nevner kun Quicksilver "High Performance" Gear lube. Den kostet sist høst 120 kr literen. Dunken står desverre i båten, så jeg får ikke sett hva slags spec oljen har før om et par dager. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Trond J Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Står det sammme i min manual skal bruk gearolje for høy ytelse .Står faktisk ikke noe mer det. Hilsen Trond J Sitér dette innlegget Trond J Fjord boat club Link to post
balugo Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Har ikke manual til mitt Bravo 3 drev og lurer på hvilken olje som skal på.. Den har vel en gradering.. Gidder ikke gå til merc forhandler å kjøpe olje...=Dyyyr.. Noen som kan gi meg litt info om dette?? <{POST_SNAPBACK}> Førsteklasses olje for drev kan du bestille fra Eurofritid i Bergen, til en ganske behagelig pris. Denne olja er testet og er fullt på høyde eller bedre enn Quicksilver. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 7.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Førsteklasses olje for drev kan du bestille fra Eurofritid i Bergen, til en ganske behagelig pris. Denne olja er testet og er fullt på høyde eller bedre enn Quicksilver. <{POST_SNAPBACK}> Men selger olje selv som skal brukes. Men må vite graderingen.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Mats Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Kanske denne kan hjelpe ? http://www.statoil.no/MAR/SVG01183.nsf/fs/start Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.