Blues Startet 14.August.2012 Link til dette innlegget Startet 14.August.2012 Ser at havnepresenningen på min BMB 35 sport, begynner å bli slitt, så jeg lurer på om noen med tilsvarende båt har tips om leverandør/pris. Vet at orginalen lages i Tyskland, men kansje noen på dette forumet har fått den laget i norge? Har vært i kontakt med Lunde båt.Har sendt mail til dem, men ingen respons(som vanlig). Cockpit-bordet trengs også en oppshining. (pusses ned og lakkes). Noen som har gjordt dette? Fremgangsmåte + lakktype? Vil sette pris på innspill Sitér dette innlegget Link to post
jabra Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Du har jo som et alternativ en mengde dyktige seilmakere i Sverige - som også produserer "standardpresenninger" til relativt hyggelige priser. Jeg har hørt mye positivt fra folk i båthavnen som har kjøpt fra http://kapell-annat.se/index.php Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 (redigert) Send mail til daglig leder Lars-Erik hos Lunde. Jeg har bestilt deler, fått koblinsskjemaer med mer og synes de så langt har hatt god service - Lars-Erik@motorboat.no Redigert 14.August.2012 av dante (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.