Jump to content

Anbefaling av vinteropplag i Bergen

Morten A

Recommended Posts

Noen som kan anbefale et sted i Bergensområde til vinterlagring av min Laguna 1150? Har sjekket noen steder på nettet men flere steder er lengden et problem, andre skal ha millioner. Var akkurat litt for sein til en plass hos Nordås Marina, de skulle ha 110 kr fr fot pluss ca 1000 kr for opptak OG utsetting! Regner ikke med at det det er så billig andre steder men rundt 10 000 burde vøre mulig?

Jeg har hatt dracoen på land en vinter. Da låg den i Kjøkkelvik. veldig ok sted, de har felles opptak, men du kan komme med båten utenom det hvis du fikser krane selv. ikke så hinsides pris. Betalte to båtlapper for min 20 fots båt, dette var i 2004/2005.

Men jeg sover faktisk bedre om natten når båten ligger på plassen sin i havna, tar den kun opp for vedlikehold.

Takk for svar! Kan selvfølgelig ha båten på sjøen i vinter, hadde det sist vinter. Grunnen til at jeg vil ha den på land nå er at jeg vil gjøre endel ting med den som krever at den er på land. Pris for to opptak i forbindelse med kun service og bunnsmøring kommer meg på 8-9000 kroner og båten kan da stå på land et døgn. Det jeg vil gjøre med båten tenkte jeg å pusle med i vinter og ikke måtte stresse med alt iløpet av et døgn.

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...