No Angel Startet 14.August.2012 Link til dette innlegget Startet 14.August.2012 Jeg føler meg ganske alene på fjorden med stor skjærgårdsjeep. Hadde vært interessant å vite hvor dere andre er hen? Jeg vet det går noen 26" High Performance rundt Nøtterøy/Tjøme her men ser ingen andre! Jeg har en 34" Baja som her akkurat kom ut fra www.lakkmestern.no - anbefales! Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
chrisrik Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 (redigert) Hvor stor er stor? Jeg har RIB på litt over 7 meter... Foreløpig i Ålesund men suser til Tromsø om et par uker. Røff båt du har! Redigert 14.August.2012 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
bukt Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 (redigert) Her i fjorden er det iallefall flere men godt stykke unna deg... En hightech 30 med 2x 300hp ,cobra 28 er det flerevav samt noen en donzi på vel 30 fot med 2x300 hvis jeg ikke husker feil samt flere 29-30 fot Goldfisher som gjør over 80 knop. Er nok flere jeg har oversett garantert... Redigert 14.August.2012 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 14.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Og "bukt" kommer fra Drammen eller? HighTech 30 er det samme skroget som Cobra? Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
bukt Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Nei tror highteck er skrog produsert v samme guttene som lager nortech nå hvis jeg ikke tar feil... Sikkert noen som kan arrestere meg hvis jeg tar feil... Holder til i steinsfjorden/tyrifjorden Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Ser hver sommer en hvit og gul Sessa Key Largo 36 med 3 x Yamaha F350 motorer ved Langesund. Fantastisk motorlyd når den 'marsjer' i 45 knop. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 14.August.2012 Link til dette innlegget Svart 14.August.2012 Tøft, når kommer maskinene på ? Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 15.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Får bruke vinteren til å rigge om fra EFI til Verado vel. Alt må jo byttes Frister litt å hive den sammen nå om dagen men så lenge gamlebåten ikke er hentet enda kan jeg snike til meg ett par timer til i den. Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
andersb Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 (redigert) Rigge om over vintern er nok det fornuftige, men kjedelig, men det er virkelig ikke SÅ mye jobb, hull osv passer vel? så er det jo bare "noen" kabler frem, gamle river man jo ut... doit doit! ;) Hjalp en kompis akkuratt med å bytte fra yamaha, til verado, dog bare 1 maskin, men brukte vel ikke mere enn 5-6 timer totalt med å gjøre alt bra, da var vi 2 mann, og hadde skikkelig lift/verksted skal sies. vi skiftet alle kabler til motor fra battery, strømbryter, styrekabler, osv. På din skal du bruke servo kanskje? fly by wire throttle er jo ellers ganske deilig.. Jeg hadde nok uten tvil dyttet på, i norge, er jo den beste sesongen fra nå, og litt ut i september ofte, hatt noen fantastiske dager på fjorden denne uken, med badevann på 21-22 grader osv. Redigert 15.August.2012 av andersb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.