TheWinMedi Startet 15.August.2012 Link til dette innlegget Startet 15.August.2012 Hei sitter ute på sjøen med en knekt vaier eller falt av. Hvordan feste den visst den har falt av? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Seilbåt? Bruk et fall i stedet for vantet frem til dere finner en bedre løsning. Ellers gjør jo wireklemmer susen om du kan få tak i wire fra ett annet sted på båten. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Hvilken vaier til hvilken motor? Eller er dette til roret? Litt mer info er nok på sin plass om du skal få gode svar. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
RSL Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Hei jeg har en Mercury Seapro 10 1995. Jeg lurer på om det er mulig å trimme denne motoren? Visst jeg kan, hva må jeg gjøre? Da dette er hans andre innlegg, søkte jeg opp det første innlegget hans og det viser hva slags motor han har, så dette er nok ikke en seilbåt hvor et av fallene har røket. Men om det er styrewire eller gass/gearwire er det jo ikke så lett å vite uten mer info. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Han bruker ordet "nødsituasjon", er de i fare eller? Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Han bruker ordet "nødsituasjon", er de i fare eller? Da ville vel Redningsselskapet vært et bedre alternativ enn et internettforum. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Om han har en påhengs så kan jo alle funksjoner styres manuelt. Eneste må jo være at man må demontere fester til gass/gear/styring men alt dette pleier jo å være snap on løsninger på. Om gass wiren er gåen så må dekselet av og en kan gi gass manuelt, evt kile noe inn slik at gassen holder seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.