Lazyjack Startet 15.August.2012 Del på Facebook Startet 15.August.2012 Hva bør jeg bruke for å unngå at det nyinnkjøpte vakre trallverket i teak blir stygt av såpe o.l.? Det må jo også tåle dusjing med varmt vann uten å "renne" vekk. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.August.2012 Del på Facebook Svart 15.August.2012 Våre holder seg pene og rene, helt uten annen behandling enn å bli brukt Sitér dette innlegget Link to post
Kjappfot Svart 15.August.2012 Del på Facebook Svart 15.August.2012 Samme her. Har ikke sett noe skjolder eller misfarging. Eneste vi gjør er å pumpe ut vann og lufte etter dusj. Trallverket holder seg fint. Sitér dette innlegget Heller lite, men lekkert laget Link to post
Lazyjack Svart 15.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2012 Så flott! Jeg foretrekker ubehandlet teak ute så da kjører jeg samme filosofi her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.