Sydvesten Startet 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2005 Polerte syrefaste rør er innkjøpt og ligger klar i rørbøyeren. Tenker å lage en targabøyle på Stauden slik at jeg kan få festet alle kjekt å ha tingene. Det være seg en gps antenne, tv antenne, radar kakaboks eller hva det nå skal være i tillegg til baatplassen.no vimpelen da Hvor høy bør den være, har jo ikke noe ønske om at det skal være så alt for høy da. Siden jeg har takterrasse på Stauden så bør vel bøylen være noget høyere enn den formoder jeg. Tenkte på en liten halvmeter over rekken rundt takterrassen. Er det noen som har noen velmenede ord om dette her. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Allan E Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Den bør vel være så høy at ikke de som sitter på takterrassen risikerer å bli grillet av radarbølger. Det kan vel hende at den blir brukt i finvær mens folk sitter her. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Hvor høy bør den være, har jo ikke noe ønske om at det skal være så alt for høy da. Siden jeg har takterrasse på Stauden så bør vel bøylen være noget høyere enn den formoder jeg. Tenkte på en liten halvmeter over rekken rundt takterrassen. Er det noen som har noen velmenede ord om dette her. <{POST_SNAPBACK}> Vet ikke hvordan båten din ser ut, men hos meg er targabøylen plassert i bakkant på fly, rett over bakre soffa. Slik sett kommer ikke bøylem i veien for trafikk på fly selvom bøylen sitter ganske lavt. Regner med at vi har omlag en 30cm "takhøyde" når vi sitter i soffan Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.