MR Swe Startet 16.August.2012 Link til dette innlegget Startet 16.August.2012 Hei, Tenkte få vasket puterne / madrasserne ibåten min . ( nidelv 26 ) Hvordan gjør man de best? ta av trekket og vasker for hand. Bruke tepperensmaskin.? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.August.2012 Link til dette innlegget Svart 16.August.2012 Jeg pleier å bruke tepperenser. Effektivt, får ut mye dritt og det meste av vannet suges opp igjen. Samtidig inneholder teppeshampoen stoffer som fjerner mugglukt, så da lukter det også mye triveligere i båten etterpå. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MR Swe Svart 16.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2012 bruker du en tepperensernmaskin/våtstøvsugare da? Sitér dette innlegget Link to post
Fergu Svart 16.August.2012 Link til dette innlegget Svart 16.August.2012 Jeg tok av alle putetrekkene og vasket på 30 grader finvask. Monterte trekkene igjen mens de var våte. Var litt jobb og få på trekkene, men resultatet ble meget bra. Demonterte trekkene og lot putene ligge utendørs noen døgn før jeg vasket trekkene. Bildet viser før og etter vask. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.