M/S Bastard Startet 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2005 Noen som vet om en slipp i nærheten av Holmestrand! Vi har slipp vi også, men den blir jo aldri satt i stand, veldig irriterende! Jeg vil ha slipp, for da behøver jeg ikke og sette båten på land bare for og ta den et tak under vannlinja! Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Noen som vet om en slipp i nærheten av Holmestrand! Vi har slipp vi også, men den blir jo aldri satt i stand, veldig irriterende! Hei Du trenger ikke reise langt. Over fjorden til Evjesund. Rett syd for Moss. Du ringer 69263833 - 90182718 Arve Øra - Evjesund Slipp. Tar båter opp mot 58 fot. mvh jan-h Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Ikke slipp, men på Bokerøya kommer du opp om ikke båten er for stor. Er ikke sikker, men tror nok det går greit i hvertfall opp til 20 tonn og mindre enn 4.5m bredde. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Takker! er det flere, jeg skal ikke opp før om et år riktignok men det er greit og kartlegge litt! Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Jeg tror de har slipp på Vallø. I Tønsberg vet jeg de har. En kamerat med skøyte pleier å ta opp der år om annet. Tjøme båtsenter har slipp. Regner med du er klar over at du får Schizofren rabatt i Fredrikstad? Ta det som en tur. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Jeg tror de har slipp på Vallø. I Tønsberg vet jeg de har. En kamerat med skøyte pleier å ta opp der år om annet. Tjøme båtsenter har slipp. Regner med du er klar over at du får Schizofren rabatt i Fredrikstad? Ta det som en tur. <{POST_SNAPBACK}> Jeg hadde helt glemt den schizofrene rabatten Da vil det jo ordne seg etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Kystlaget Loggen, på ubåtkaia i Tønsberg, rett ved kanalbrua har slipp som tar større skøyter. Usikker på størrelsen, men de er i hvertfall på 60 fot+ På Vallø utenfor Tønsberg er det kun truck og fastmontert kran. Krana tar i hvertfall båter på inntil 5Tonn. Og der kan du jo henge mens du tar en jobb under, dersom du ikke kommer i høysesongen da selvfølgelig..... Hvor mye veier båten din? Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
M/S Bastard Svart 7.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Kystlaget Loggen, på ubåtkaia i Tønsberg, rett ved kanalbrua har slipp som tar større skøyter. Usikker på størrelsen, men de er i hvertfall på 60 fot+ På Vallø utenfor Tønsberg er det kun truck og fastmontert kran. Krana tar i hvertfall båter på inntil 5Tonn. Og der kan du jo henge mens du tar en jobb under, dersom du ikke kommer i høysesongen da selvfølgelig..... Hvor mye veier båten din? <{POST_SNAPBACK}> Nå veier den ikke stort, men når den får ligget og trekt enn del vann så vil den vel veie 2,5-3,0 tonn! Tror jeg da! Slipp er mest kurant syns jeg, det er ikke noe særlig og jobbe med båten når stroppene er i veien! Slippen i Holmestrand skulle liksom ha vært i orden i fjor, men det er visst noen disputter mellom Holmestrand småbåthavn og Holmestrand båtforening Kan ikke skjønne hvorfor ikke HS kan ordne med slippen fordi Hb gjør det ihvertfall ikke Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 8.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2005 Hvis jeg ikke tar helt feil, er det slipp i Fyllinga Båthavn i Horten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.