Jump to content

Hva er nærmeste slipp i forhold til Holmestrand

M/S Bastard

Recommended Posts

bastard30000 skrev:

Noen som vet om en slipp i nærheten av Holmestrand!

Vi har slipp vi også, men den blir jo aldri satt i stand, veldig irriterende!

Hei

Du trenger ikke reise langt. Over fjorden til Evjesund. Rett syd for Moss.

Du ringer 69263833 - 90182718 Arve Øra - Evjesund Slipp. Tar båter opp mot 58 fot.

mvh

jan-h

Sigurd skrev:

Jeg tror de har slipp på Vallø. I Tønsberg vet jeg de har. En kamerat med skøyte pleier å ta opp der år om annet. Tjøme båtsenter har slipp. Regner med du er klar over at du får Schizofren rabatt i Fredrikstad? Ta det som en tur.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg hadde helt glemt den schizofrene rabatten :smiley:

Da vil det jo ordne seg etterhvert

Kystlaget Loggen, på ubåtkaia i Tønsberg, rett ved kanalbrua har slipp som tar større skøyter.

Usikker på størrelsen, men de er i hvertfall på 60 fot+

På Vallø utenfor Tønsberg er det kun truck og fastmontert kran. Krana tar i hvertfall båter på inntil 5Tonn. Og der kan du jo henge mens du tar en jobb under, dersom du ikke kommer i høysesongen da selvfølgelig.....

Hvor mye veier båten din?

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

fernanda skrev:

Kystlaget Loggen, på ubåtkaia i Tønsberg, rett ved kanalbrua har slipp som tar større skøyter.

Usikker på størrelsen, men de er i hvertfall på 60 fot+

På Vallø utenfor Tønsberg er det kun truck og fastmontert kran. Krana tar i hvertfall båter på inntil 5Tonn. Og der kan du jo henge mens du tar en jobb under, dersom du ikke kommer i høysesongen da selvfølgelig.....

Hvor mye veier båten din?

:flag:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå veier den ikke stort, men når den får ligget og trekt enn del vann så vil den vel veie 2,5-3,0 tonn!

Tror jeg da!

Slipp er mest kurant syns jeg, det er ikke noe særlig og jobbe med båten når stroppene er i veien!

Slippen i Holmestrand skulle liksom ha vært i orden i fjor, men det er visst noen disputter mellom Holmestrand småbåthavn og Holmestrand båtforening :discuss:

Kan ikke skjønne hvorfor ikke HS kan ordne med slippen fordi Hb gjør det ihvertfall ikke :headbang:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...