tom-ass Svart 21.August.2012 Link til dette innlegget Svart 21.August.2012 Å fyyy... Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Haraune Svart 21.August.2012 Link til dette innlegget Svart 21.August.2012 tror nok ikke en vanlig fritidsbåt hadde overlevd der. Men det er utrolig hva som går når bare båten er riktig konstruert og ballastet. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 21.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2012 Kan det virkelig være at de stoler sånn på båten og sine egne ferdigheter, at de ikke føler seg skikkelig utrygg i det været? Jeg kan nesten garantere at den båten hadde gått ned, hvis jeg hadde ansvaret! Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 21.August.2012 Link til dette innlegget Svart 21.August.2012 Ja, i dei fleste tilfeller så gir mannskapet seg lenge før båten går rundt. Her er eit filmklipp av islandssjarken "Åsta B" som er på 50 fot. Dette er på hentetur frå verftet og eigeren er norsk og driv fiskeri på finnmarkskysten. Aldri i verden om jeg hadde lagt meg ut der med et fartøy som kom rett fra verftet, han kan jo umulig kjenne båten da. Vedde på skipperen var livredd, selv om han er finnmarking. :-) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.