stinilsen Startet 19.August.2012 Link til dette innlegget Startet 19.August.2012 (redigert) Hei godtfolk. Etter en lang salgsprosess på den gamle skuta, ble den til slutt solgt, og tiden er inne for å se etter ny(brukt) båt. Etter å ha blitt bortskjemt med 30 fot, god uteplass,toalett rom, osv er valget blandt daycruisere vanskelig. Har tittet ekstra godt på Skibsplast 700D, den synes jeg har mange gode løsninger, med mange av de samme funksjonene som jeg hadde. Strak aksel, toalett rom, stor usofa, og selvfølgelig en Yanmar diesel på 3.5 liter, og 135 hk. Med dette motoralternativet skal båten gjøre 26 knop på full gass, og klare en behagelig marsjfart med snuten i været på ca 18 knop. Mye mulig dette er en eldre versjon av den Yanmar motoren jeg hadde i min forrige båt, som også var på 3,5 liter, men med 184 hk. Er det noen her som har en Skibsplast 700D, og som vet hvordan den er å eie? Hva eventuelle fallgruver er? Finner heller ingen tester av båten på nettet,(jeg som ikke leter godt nok)? Det ligger noen eksemplarer på Finn for salg, men prisene synes jeg varierer endel, iforhold til utstyr og årsmodell. Om noen har et innspill på denne båten, så si ifra. Mange hilsner fra båtløs. Redigert 19.August.2012 av stinilsen (see edit history) Sitér dette innlegget ALLTID.UANSETT Link to post
stinilsen Svart 20.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2012 Løfter denne tråden litt, er det ingen som har noe kjennskap til denne båten? Sitér dette innlegget ALLTID.UANSETT Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.