bjørn Startet 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2005 Skal jeg bruke syrefast eller messing når jeg skal legge opp til defroster Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Kobberrør må vel være det enkleste. Deler og rør for lodding fra din lokale VVS-pusher er velegnet. Loddes enkelt og greit med en propanbrenner. Sitér dette innlegget Link to post
bjørn Svart 7.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Tenkte på anslutningen til motoren Sitér dette innlegget Link to post
Ben Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Skal jeg bruke syrefast eller messing når jeg skal legge opp til defroster <{POST_SNAPBACK}> Jeg har messingstusser utfra varmeveksleren. Virker helt ok. Antar at du har ferskvannskjøling(glykolblanding) Korrosjon er vanligvis ikke noe stort problem på ferskvannsiden, ei heller tæring. mvh Ben Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Jeg har messingstusser utfra varmeveksleren. Virker helt ok. Antar at du har ferskvannskjøling(glykolblanding) Korrosjon er vanligvis ikke noe stort problem på ferskvannsiden, ei heller tæring. Hva er da problemet? Bruk plastslange. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 Hva er da problemet? Bruk plastslange. <{POST_SNAPBACK}> Varmen, kanskje?? Ben Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 8.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2005 Hva er da problemet? Bruk plastslange. Gummi slange mener du kanskje ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Hulda Svart 8.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2005 Gummi slange mener du kanskje ? Suzuki Trykkleif,,, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.