Ut på tur Startet 20.August.2012 Del på Facebook Startet 20.August.2012 Vet ikke helt hva vi vil ift cockpittelt,- så foreløpig plan er å finne en rimelig løsning/bomtelt. Har sett noen som har en tynn duk,- ser ut som teltduk. Klarer ikke å google meg frem til disse produktene, og vet ikke produsent. Hjelp? Bør helst se noen lunde greit ut, dvs ikke grønn kamo osv. Sitér dette innlegget Link to post
Jeff Cooper Svart 20.August.2012 Del på Facebook Svart 20.August.2012 En snikvariant kjøper du på Ikea. Et terassetelt for 200:- som virker fint for meg. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 20.August.2012 Del på Facebook Svart 20.August.2012 Med en hel vinter foran deg kan du jo dra frem symaskinen og sy selv.. Billig OG bra! http://www.seasea.no/Dekksutstyr/Kalesjeutstyr/Kalesjestoff Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Erik Svart 21.August.2012 Del på Facebook Svart 21.August.2012 Litt dyrere enn presenning, men mye billigere enn vanlig kalesje : Habitent.com Tror den kosta ca 3-4 tusen. Her er ett bilde fra den eneste regnværsdagen i ferien : Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Jeff Cooper Svart 21.August.2012 Del på Facebook Svart 21.August.2012 Den der såg fin ut! Finere en terrasseduk over bommen iaf. En sådan vil jeg ha. Håper det finns til centercockpit. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 21.August.2012 Del på Facebook Svart 21.August.2012 Et solseil til 2-300 kr hos Bauhaus funker også rimelig greit mot ei regnskur inntil du finner en permanent løsning. Sitér dette innlegget Link to post
123321 Svart 21.August.2012 Del på Facebook Svart 21.August.2012 teltduk stoffet heter tarp. =) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 21.August.2012 Del på Facebook Svart 21.August.2012 Den der såg fin ut! Finere en terrasseduk over bommen iaf. En sådan vil jeg ha. Håper det finns til centercockpit. De har bare 2 modeller, som skal kunne tilpasses ulike cocpiter innen for de størrelsene som er oppgitt for hver modell (lengde og bredde). Ser ingen grunn til at ikke Centercocpit skulle gå bra, men vil ikke garantere det . Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Ut på tur Svart 21.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2012 Sy er ikke noe problem, men det var disse stengene og mangel på mal. Hadde jeg hatt en råtten sak å kopiere, hadde jeg hoppet på nytt sømprosjekt. Habitent,. hm.. ikke dum. Har heldigvis tid til å tenke ut dette, vinteren er lang. Takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.