Sjøga Startet 20.August.2012 Link til dette innlegget Startet 20.August.2012 Ønsker å bytte ut den lille runde glomex antennen min, da det er veldig dårlig dekning rund i tønsbergskjærgården, har funnet ut att den store er mye bedre. Forhørt meg med båter i nærheten av meg med den store antennen, og de får inn TV. Men når jeg først skal bytte,er det den beste på markede nå. Den store runde retningsantenna med fjærnkontrol er vel bedre, men kanskje litt stor for båten min. Noen som har forslag?? Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 20.August.2012 Link til dette innlegget Svart 20.August.2012 Triax er gode antenner meget go erfaring med den jeg i ryfylke. Mange meiner om dette her :) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.August.2012 Link til dette innlegget Svart 20.August.2012 Jeg ville nå valgt Polaris fra Glomex. Diameteren er 37 cm, samme som en vanlig ufo Glomex. Utseendet venner du deg fort til Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 21.August.2012 Link til dette innlegget Svart 21.August.2012 .........Polaris fra Glomex. ....... Kanskje det beste du får før du stepper opp til satelitt mottaker tror jeg. Jeg innstallerte Polaris i år og får nå inn TV der jeg har sliti med ett uttall andre typer. For meg holder Glomex reklama hva den lover. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 21.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2012 får kjøre innom på maritim å se om de har den polaris antenne inne. kikke litt på størrelse. bør den over kalesja, eller kan toppen av antenna være på kalesjehøyde tru. targabøylen min er 30 cm lavere en høyeste punkt på kalesja. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 22.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Da er polaris bestilt Sitér dette innlegget Link to post
Ally Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Jeg ville nå valgt Polaris fra Glomex. Har du testet denne antennen når du ligger på svai? I så fall hvordan fungerer det? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Var meget fornøyd med den store 37cm fra Glomex. Fikk inn tv på tur bedre enn hjemme i huset via Rikstv. Men de kunne ikke levere tilfredsstillende signal og service her hjemme, så de fikk beskjed om å kansellere videre tjenester. Har nå Lyse hjemme og kun NRK i båten... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
CapD Svart 27.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2014 Er det noen som har erfaringer med Glomex Polaris under gange? Må den justeres ofte pga kursendringer? Sitér dette innlegget 1976 Huglo 27 1990 Hansvik 18 combi 1987 Nord West 900 2001 Terhi Nordic 6020 C - 2005 Quicksilver 620 Flamingo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.