Nidelv-28 Startet 21.August.2012 Link til dette innlegget Startet 21.August.2012 Hei Headingen sier vell sitt :-) ? Hva er max lengde på denne senga? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Jeg har aldri målt lengden, men jeg med mine 186 cm har ingen problemer med å strekke meg helt ut. Dobbelkøya er som du sikkert vet skråstilt i lugaren, og den kan bli for "kort" hvis begge brukerne ligger i båtens lengderetning i stedet for køyas retning. Hvis kona eller samboeren er lang og ligger innerst (mot styrbord), kan denne delen av køya forlenges ved å fjerne "boksen" i hjørnet mot klesskapet og legge inne en bit skummadrass for å fylle ut hullet. Vi har hatt over 1000 overnattinger i båten uten at lengden har vært noe problem. Det er heller konas måte å ligge på (bena trukket opp og knærne ut) som kan være ltt irriterende da dette stjeler mye bredde. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Hvor bred er den ? :-) Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 Jeg har heller ikke målt bredden, men jeg vil tippe ca. 150? på midten og noe smalere i fotenden fordi denne er noe avrundet Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 Ja da er det jo en god seng da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 24.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 KES: - Hva tenker du på når du sier fjerning av "boksen" . Vil det si å ta vekk hele skapet?? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 Ei grei seng egentlig. Ulempen er at den som ligger innerst må krabbe over sidemannen når en skal ut ila. natta. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.