Kalle74 Startet 22.August.2012 Link til dette innlegget Startet 22.August.2012 (redigert) Mye er sagt og skrevet om båtmarkedet for tiden, lurer da på om folk får solgt og om folk kikker etter båt? Redigert 22.August.2012 av Kalle74 (see edit history) Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
sap_2000 Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Har solgt og sitter klar til hugg på ny båt Måtte betydelig ned i pris, men da gikk det greit å selge (2 år gammel båt, 60 timer og ikke en ripe). tok vel 4-5 uker totalt, men kun en ukes tid etter betydelig prisreduksjon. Det tapet har jeg tenkt til å ta igjen med renter når jeg nå skal flere ganger opp i pris Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
MT. Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Verst for folk i båt som kjøpte båt på nabo-imponator-impuls for 4 år siden, betalte full markedspris den gang, har vanskjøttet vedlikehold hele tida etterpå, fått avsmak for båtlivet, skal selge nå og avslutte båtlivet siden det ikke var noe for seg. Synes jeg ser tendensen til en og annen sånn annonse, og det kommer nok fler. Innen da bør man nok ha solgt, om man går i de tanker. For da tror jeg prisene faller ytterligere. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
KLB Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Jeg som skal kjøpe båt men ikke skal selge kan ikke stemme Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Burde vært ett alternativ for de som skal prøve å selge i 2013, men har ikke lagt ut annonse enda. Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Har kjøpt, skal selge. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Får ikke stemt . Kjøper hvis jeg kommer over bra kjøp og selger til våren igjen med grei fortjeneste. Sitér dette innlegget Link to post
bella580C Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 skal selge...ikke ny båt på noen år... Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
DieselDahl Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Jeg har to og skal selge den minste. Hadde tenkt å ha den klar i vår men med litt uforutsette ting (tyveri av drev+++) og et aldri så lite motorras så håper jeg nå å få den klar til i høst. Ser det selges endel brukte båter på havna der jeg står og regner med at prisene er mere normale enn det har vært i noen år. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 22.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 (redigert) Et spørsmål til Baatplassens tekniske avdeling: Hvorfor flyttes ikke innlegget/meningsmålinget opp til toppen når folk stemmer? Det skjer kun når man skriver innlegg (som jeg gjør her nå). Syntes det er litt dumt, da forsvinner jo fort meningsmålingen langt bak i rekken selv om folk stemmer og således "svarer" på emnet. Det burde være slik at når folk stemmer så flyttes meningsmålingen opp til topp som andre innlegg. Eller har jeg gjort noe feil? Redigert 22.August.2012 av Kalle74 (see edit history) Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
Javi Svart 23.August.2012 Link til dette innlegget Svart 23.August.2012 Skal forhåpentligvis både selge og kjøpe. Har fått et snev av 15 fot syken...... Sitér dette innlegget Link to post
ko-stens Svart 23.August.2012 Link til dette innlegget Svart 23.August.2012 Har ikke stemt da salgsspørsmålene ikke stemmer for meg. Det gikk ikke an å svare bare på kjøpsspørsmålene. Jeg skal med tiden selge, men ikke kjøpe! Har en gammel 15-foter (Flåtsund fra 1973) som ikke brukes. Den ligger bare i båthavna stakkar. 6 timer i år bare. Da koster det meg en tusenlapp i timen å bruke den, og det er det strengt tatt ikke verdt. Har rett og slett ikke tid til båt, og når jeg har hatt tid, har det regnet økser og blåst katter... Har mest lyst på en større og mer moderne båt med grei plass til familien (Beneteau Antares 580 kunne passet meg), men tiden... Med fulltids studier og omtrent full jobb, ser det heller ikke lyst ut på et par, tre år heller. Annonsen er ferdig, men ikke lagt ut. Tror egentlig jeg venter til våren, da det ikke akkurat er selgers marked nå for tiden med høst og vinteropplag i vente. Når været også er som det er, frister det vel ikke akkurat kjøperne noe mer! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.August.2012 Link til dette innlegget Svart 23.August.2012 Må ha svaralternativ "nei" under "Skal du selge båt i 2012/2013", vi må fylle inn noe der, og når ingen passer... Sitér dette innlegget Link to post
hebbelille Svart 23.August.2012 Link til dette innlegget Svart 23.August.2012 skulle vert noen alterativ til, ser etter ny båt men ikke lagt ut min for salg enda. eller er på utkikk ette rny båt med innbytte mulighet. Er på utkikk etter ny båt i størlesen 26 - 30 fot ikke eldere en 1993 til 2-300 tusen, har hatt kontakt med noen, og skal ut å se på en til helga :) men den mangler noen av de fasiliteter jeg vil ha, andre har det og prisen er ok, men da noen andre mangerl.... så det å bestemme seg er ikke lett. vi har en 17 fot i dag som jeg har renovert det meste av, som jeg vi skal selge, men vil egentlig ikke selge før jeg har ny båt.... så innbytte hadde vert det perfekte. men er ikke avhengi av og selge den vi har får å kunne kjøpe ny båt, men vil heller ikke ende opp og bli sittende med to båter helle.... så her må jeg bare gå i meg selv å ta en beslutting og få det gjort.... Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.