Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Lå ankret opp midt i middagsbukten langt fra midt-sundet, likevel godt innover  med god plass på begge sider nå i kveld hvor det var tynt med folk utpå. Så kommer en ferge full av folk der kapteinen skriker til meg: «du ligger midt i skipsleia, kan du ikke legge deg til land». Jeg svarte at det «ikke kommer på tale under noen omstendighet» og skålte med vinglasset. Han kjørte bare videre og sneiet en Windy 32 som lå ankret opp lenger inn. Kan ikke ha vært mer enn en meter unna den neste båten, selv om det ar god plass å kjøre utenom båten.

Er det skipsleie i middagsbukta, er det ikke vanlig at folk ligger ankret opp overalt der da? Både partybåtwr og ferger ellers kjørte pent og uforstyrret forbi.

Dette har jeg aldri før opplevd i middagsbukten.

Lingefan

Lingefan

Lå ankret opp midt i middagsbukten langt fra midt-sundet, likevel godt innover  med god plass på begge sider nå i kveld hvor det var tynt med folk utpå. Så kommer en ferge full av folk der kapteinen skriker til meg: «du ligger midt i skipsleia, kan du ikke legge deg til land». Jeg svarte at det «ikke kommer på tale under noen omstendighet» og skålte med vinglasset. Han kjørte bare videre og sneiet en båt som lå ankret opp lenger inn. Kan ikke ha vært mer enn en meter unna den neste bøten, selv om det ar god plass å kjøre utenom båten.

Er det skipsleie i middagsbukta, er det ikke vanlig at folk ligger ankret opp overalt der da? Både partybåtwr og ferger ellers kjørte pent og uforstyrret forbi.

Lingefan

Lingefan

Lå midt i middagsbukten langt fra midten med god plass på begge sider. Så kommer en ferge full av folk der kapteinen skriker «du ligger midt i skipsleia, kan du ikke legge deg til land». Jeg svarte at det «ikke kommer på tale under noen omstendighet» og skålte med vinglasset.

• Create New...