windyén Startet 22.August.2012 Link til dette innlegget Startet 22.August.2012 Hvor ofte bør man skifte belgen på drevene, jeg fikk skiftet mine nå før sesongen startet og vurderer nytt skifte til høsten. Båten har kun gått ca 40 timer i år(trøndersommer), men den har ligget på sjøen siden april, er dette nødvendig eller kan jeg vente en sesong til? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Er litt vesentligt at du forteller vilket drev du har Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
windyén Svart 22.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Volvo Penta kad 32 Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 det er motoren.... overlat servicer til kyndige folk. 2år for volvo penta sine belger sier de selv Sitér dette innlegget Link to post
LoKi79 Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Hva ligger belgbytte på i pris om det gjøres på verksted? Aner ikke hva drevet mitt heter, men en "in the ballpark" pris holder i massevis. Bare så jeg vet hva jeg har i vente :) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Eg bytter olje, sink og belg annet hvert år. Betaler ca 6000,- inkl slipping en helg. Båten ligger på sjøen året rundt, men blir lite brukt, derfor tar eg sjansen på å bytte olje annet hvert år... Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 23.August.2012 Link til dette innlegget Svart 23.August.2012 Jeg skifter knutebelg hvert år på mitt Volvo drev. Det fordi konsekvensen av utett belg fort kan bli veldig dyr. Har prøvd det også... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.