Richard Myrland Startet 23.August.2012 Del på Facebook Startet 23.August.2012 Har kjøpt repobjekt i larvik som jeg skulle hadd slept ut til fraktebåt. Grunn er at fraktebåten skulle ha rundt 4 000.- extra for å legge til kai grunnet havneavgift osv. Jeg bor i Nordland :( Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 23.August.2012 Del på Facebook Svart 23.August.2012 Er det slik å forstå at du trenger noen til å gjøre dette for deg? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Richard Myrland Svart 24.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2012 Ja skulle høre om dette var mulig å gjennomføre mot betaling selfølgeli av seriøse folk :) Sitér dette innlegget Link to post
LM 9725 Svart 24.August.2012 Del på Facebook Svart 24.August.2012 Men omså kan du spørre ei redningsskøyte hvis det skulle knipe helt? De tar mye av den type oppdrag så lenge det ikke går i veien for beredskap. Sitér dette innlegget Link to post
Richard Myrland Svart 24.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2012 Kan sjekke det ut Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 25.August.2012 Del på Facebook Svart 25.August.2012 Men omså kan du spørre ei redningsskøyte hvis det skulle knipe helt? De tar mye av den type oppdrag så lenge det ikke går i veien for beredskap. Og hva skal de ha for et slikt oppdrag, 2500,- pr.time? Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Ask Svart 25.August.2012 Del på Facebook Svart 25.August.2012 Hei Eg hadde ikkje gått for Redningsselskapet, med mindre det var avtalt at frakteskipet venta utan ekstra kostnad om NSSR var ute på oppdrag. Eg tvilar på at eit frakteskip ventar gratis. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.