Jump to content

Baatplassen er 10år. Gratulerer!

Kalle74

Recommended Posts

Må få lov og gratulere Ingar med et flott forum, må jo også gratulere alle medlemmene som gjør dette til et fantastisk forum.

Nå vet jeg riktig nok ikke hvilken dato Ingar regner som startdato.

24.08.02 er den datoen Ingar står oppført som registrert.

26.08.02 er datoen for første innlegg.

Gratulerer uansett :flag_bp::flag::flag_da::flag_sw::flag_bp:

Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt.

Henger meg på den!

Gratulerer alle sammen! :flag_bp:

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Gratulerer til Ingar og alle som har hjulpet til i årenes løp !

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

"Bare" 10 år, det føles jo som om Båtplassen alltid har eksistert :confused:

Uansett, gratulerer til alle som bidrar positivt til dette utmerkede forum :cheers_wine::flag_bp:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Det er noe som heter at man klapper ikke for seg selv, men vi kan klappe og gratulere de som startet dette forumet.

Samtidig må man også gi honnør til alle aktive medlemmer, uten de ville aldri forumet ha vært hva det er i dag, både på godt og vondt.

La oss håpe noen starter samme tråd om 10 nye år og at det fortsatt er like mange aktive medlemmer eller gjerne fler.

Til lykke alle sammen.

Jøss. 10 år allerede. Tiden flyr i godt selskap :giggle:

Da båtplassen startet var jeg en relativt nybakt og veldig grønn eier ev en 18 fot daycruiser.

I dag er jeg seiler, og begynner endelig å føle at jeg har en viss erfaring på sjøen og med båtholdet.

Det har vært en lang vei, og det er veldig mye takket være Båtplassen at jeg er der jeg er i dag.

Skulle jeg fomlet meg fram i blinde på egenhånd er jeg redd det hadde gått trått :lipseal:

Så Gratulerer så mye alle båtplassen medlemer, og Ingar ikke minst, og tusen takk for all hjelp og alle råd opp igjennom årene :cheers:

:flag_bp: :flag_bp: :flag_bp:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...