sveini 95 Startet 24.August.2012 Link til dette innlegget Startet 24.August.2012 Hvilket dyr er dette? Jeg fikk disse i krabbe teina i setden for krabbe? Er dette dyr som også tilltrekkes også av makrell ? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 slangesjøstjerne Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Sjøtunga Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 Det er små sjøstjerner, også kalt slangestjerner. Som åtseletere flest vil jeg tro de tiltrekkes av makrellåtet i teina di, ja. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
haugi Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 Det er iallfall en type sjøstjerne. Har aldri fått denne typen i teinene mine, men den vanlige rød typen er garantert hver gang jeg trekker. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 På mine trakter kaller vi dem Korstroll Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.