ut mot havet Startet 25.August.2012 Link til dette innlegget Startet 25.August.2012 Nokon her på forumet som har erfaring med Alicraft 31? trur dei gjekk under navnet Norstar også. Ligg nokre for salg på Finn. Vil det vere eit greit kjøp for rundt 300tusen? Sitér dette innlegget Link to post
BåtGeir Svart 26.August.2012 Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 De er vel laget i minst 2 forskjellige utgaver. Med og uten ac. Men også med ulikt skorg. Den uten AC med V-bunn. Den med AC med strak aksel og kjøl. Jeg har en 1976 mod uten AC med v-bunn som jeg har hatt i 2 sesonger Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.August.2012 Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Jeg er vokst opp i en Alicraft31. Den uten AC. Stort volum, vi bodde 4 pers i flere uker. No problem selv med noen regnsommre. Litt tung ibaken med 2x135HK, 2x165 burde funke bra. Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
BåtGeir Svart 26.August.2012 Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Jeg har 2 x VP 41A i min. Båten er tung, og jeg synes mine 2 x 188 hk er meget bra. Nok kraft, men synes det er det man trenger i den båten også. Vi er 2 i vår båt, men jeg liker å ha litt plass. Jeg har ingen erfaring med V-bunn før denne(kun snekke). men synes den oppfører seg meget bra i sjøen. Trimflaps er nesten et must Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 26.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Det er den med ac og strak aksel som er aktuell, ser det er båter for salg frå 70- tallet, var kvaliteten god på desse båtane? er dette eit greit kjøp til mellom 200-300tusen? Sitér dette innlegget Link to post
BåtGeir Svart 26.August.2012 Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Det er umulig å si om kjøpet er greit. Tilstand på båt og motor på så gamle båter er alt. Men i utgangpunktet er jo båtene bygget svært solide. Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Hentet Alicraften 31 ac jeg kjøpte på torsdag og var da ute til søndag. Min erfaring med den er da veldig kort. Det er utrolig god plass i den og en kj.god sjøbåt:-) Badet kunne gjerne vært litt større i en såpass stor båt, men ingen problem;-) Storfornøyd med denne båten!!!!!! Mvh Thomas:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.