Jump to content

Garmin525 svart skjerm

torehol

Recommended Posts

Jeg fikk dette problemet på min 520s da den var ca ett år gammel. Min var kjøpt fra USA, og jeg kontaktet Garmin Europe i UK. Etter litt mailveksling, prøving og feiling med bl a installasjon av siste versjon av FW, ble den sendt den inn til Garmin og jeg fikk erstatningsenhet tilbake.

Hvis din er kjøpt privat i Norge bør den gå inn under femårsgarantien mot fabrikasjonsfeil.

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Hadde en del plunder med en 521s i sommer. Skrudde seg plutselig av, så virket den noen dager, så skrudde den seg bare på av og til og var helt rar. Dro fra lillesand til kristiansand for å få sett på det. Mye frem og tilbake ved et par sjapper der (med utmerket service forresten :thumbsup: ) og så fikk vi en ny en (gikk på garanti via vår forhandler på østlandet). Bytta enheten i konsollen, den var like svart. Så da var det bare å bytte kabelen, så virket alt som det skulle. Det var første gang han hadde opplevd brudd i kabelen sa han (ingen synlige skader).

Skryt til Sjø-Sport Service og Kristiansand Båt og Motor for utmerket service og hjelpevilje :thumbsup:

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Vi hadde bakgrunnslys i displayet, men den fyrte ikke opp. Så kan jo være verdt å sjekke kabelen, evt. prøve å koble den på med en annen kabel i f.eks. butikk.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...