bergetun Startet 25.August.2012 Link til dette innlegget Startet 25.August.2012 Klarte å ryke startsnoren på guttungens jollemotor tidligere i dag. Vi er på båttur i helgen, så jeg står ikke høyt i kurs hos han akkurat nå :-) Har skaffet meg en stump med flagline,men klarer ikke for alt i verden og forstå hvordan denne skal festes på innslaget. Noen av dere som har byttet startsnoren på en sånn motor tidligere og kan gi meg ett tips ? Finner jo heller ikke noe service manual for motoren på nett. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 25.August.2012 Link til dette innlegget Svart 25.August.2012 Jeg har noen manualer og delelister liggende, kan kanskje maile dem til Ingar, så kan han plassere dem på rett sted. Men det må bli over helgen igjen.... Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 25.August.2012 Link til dette innlegget Svart 25.August.2012 Du må løsne 3-4 skruene som holder startmekanismen ta den av og snu den, stram fjæren så mye som trengs for å dra inn snoren, så må du tre inn snoren (du ser sikkert den gamle knuten) du trenger ikke åpne noe mer. Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 26.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Takker for hjelpen. Hadde veldig dårlig nett i havna der vi låg (GPRS), så det var litt vanskelig å google seg fram til svaret :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.