nordan family 27 Startet 26.August.2012 Link til dette innlegget Startet 26.August.2012 Jar en Raymarine c120 som jeg veksler mellom nede og flybridge. Koblet slik at det mottas ekkolodd fra en arimar giver begge steder, sender signal til vhf fra begge steder, kun radar nede, mottar gps sigal fra raystar begge steder. Vurderer å finne meg en plotter til fly for å slippe å koble opp/ned og bære den rundt. Men har skjønt at jeg må være svært varsom da det ikke snakker samme med f.eks wide serien. Hvilket alterantiver har jeg? Opplagt en c120, og jeg antar c90 også. Men er det andre kombinasjoner her som snakker via samme oppsett? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 26.August.2012 Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 (redigert) Tror du må holde deg til C serien, evt A70. Wide og nyere snakker ikke samme språk som du sier. Det dukker jo tidvis opp brukte C serier til salgs. Også sett flett nye til hyggelig pris på ebay. Redigert 26.August.2012 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.