pberg Startet 26.August.2012 Link til dette innlegget Startet 26.August.2012 Noen som vet hva slags båt dette er? Fant den i låven hos svigerfar, og tenkte å lappe den sammen slik at ungene har noe å frese rundt i på hytta: Den hadde noen skader/hull, som f.eks: Og dette, som er det værste hullet: Noen som har tips på hvordan en fikser et slikt hull? Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 26.August.2012 Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Hei. Ganske sikker på at det er en GH 10. Camo Plast produserte denne i sin tid. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Popeye70 Svart 26.August.2012 Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Det ser veldig ut som en GH 10, ja. Innvendig har den en litt annen løsning på toftene enn de GH 10'erne jeg var borti i mine jolledager, men jeg ser at det ligger en annen med identisk løsning innvendig på Finn, også den fra Camo Plast. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
haugi Svart 26.August.2012 Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Helt sikkert GH10, rett farge og rett baug;) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 (redigert) Hei. Ganske sikker på at det er en GH 10. Camo Plast produserte denne i sin tid. og mener å huske at den ble solgt som GH10 fram til ca 1983-84, da den gikk ut av GH "stallen" til fordel for GH11. (de ble solgt parallellt 1, muligens 2 år) Husker ikke om den ble solgt som Camoplast eller under annet navn etterpå...? (GH10 og senere GH11 var drømmebåtene for meg som 12-13 åring på den tida ) Ang skadene, ser ut til å være mye skadet laminat som må slipes bort, så jeg ville vurdert å splittet inner- og ytterskrog for å få tilgang til baksida. På vår gamle GH14 så var skrogene sammenføyd med popnagler under fenderlista, så burde være greit å dele Redigert 27.August.2012 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.