elvira II Startet 26.August.2012 Link til dette innlegget Startet 26.August.2012 Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 (redigert) Kan ligne på en Dateline Bikini, men den ser litt nyere enn de fleste Dateline jeg har sett, så er sikkert noe annet som ligner ? Redigert 27.August.2012 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
elvira II Svart 27.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Det kommer litt dårlig frem av bildet, men den har på en måte tre kjøler. Det syns mye bedre rett forfra, men jeg har bare dette bildet. Husker tilbake til begynelsen av 80 tallet når den hadde mercury rekke sekser på hekken (tøft), og den kom kjørende hørtes det ut som rene tordenværet. dette pga av skrogformen (tror jeg). Tror ikke dette er en Dateline, men takk for svaret. Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Hei det er en Blagg 16, det var 3-4 stykker av de i Bergens området på midten av 80 tallet, passer med motor i fra 90 til 225hk se link under for mere bilder http://www.google.com/search?q=blagg+boats&hl=no&rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&rlz=1I7FTSB&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LVI7UJHgNYTO4QTU3YGADQ&sqi=2&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=870 Sitér dette innlegget Link to post
elvira II Svart 27.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Takk for svaret, ser ut til å være en sjelden båt i Norge. Typisk, tenkte kanskje jeg skulle finne meg en. Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Har fulgt med på Finn de siste 4-5 årene og kan ikke huske å ha sett noen tilsalgs. vet ikke hvor de som var her i Bergen ble av. Sitér dette innlegget Link to post
BjarteM Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Kom over denne gamle tråden. Jeg fikk sitte på en av de Blagg'ene som holdt til nær Bergen. Båten hadde 140hk Suzuki påhengsmotor, og det var noe av det største en gutt ca 14 fikk oppleve den gang :) Stedet var Feste nord for Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.