Articsector Startet 8.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2005 Informasjon om ARTIC SECTOR/Simrad Sonar Jeg eier denne båten og lurer på om det er noen som vet noe om den fra gammelt av. Båten ble bygget i 1914 ved Hauges Jernskibsbyggeri i Haugesund og var eiet av Simrad i mange år. Noe informasjon finnes på www.articsector.com, men jeg mangler mye og er svært takknemlig for alle bidrag. mvh Per Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 8.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2005 Informasjon om ARTIC SECTOR/Simrad Sonar Jeg eier denne båten og lurer på om det er noen som vet noe om den fra gammelt av. Båten ble bygget i 1914 ved Hauges Jernskibsbyggeri i Haugesund og var eiet av Simrad i mange år. Noe informasjon finnes på www.articsector.com, men jeg mangler mye og er svært takknemlig for alle bidrag. mvh Per <{POST_SNAPBACK}> Båten var eiet av Espen Såstad fra Porsgrunn etter Simrad (mulig en eier imellom) og gikk som charter fritidsdykkerfartøy. Så ble den solgt til Tommas Solli fra Skien og ble liggende i Skien i lang tid. Han solgte til en som skulle bo i den, (mulig det er deg). Det er det siste jeg vet om eierforhold. Den ble skjøtet på noen meter i akter da Simrad hadde båten. Tøff båt, lykke til Mvh Enjoy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.