Jump to content

Yanmar 4jh-dte, hvordan fjerner jeg dieselpumpen?

Rodoeht

Recommended Posts

Er det høytrykkspumpen eller sugepumpen du mener? Uansett kan du laste ned komplett servicemanual fra sagaforumet.com her.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Det jeg har for den er 4JH3-TE/HTE/DTE. Tar jeg ikke feil i farten er 4JH3BE den somme som 4JH3TE men for drev. Servicemanual for denne serien finner du her.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 1 måned senere...

Ja, der var det mye bra. Ser at de faktisk har den komplette servicemanualen for 4JHE på over 300 sider som jeg også i sin tid skannet og la ut på nettet!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...