Rodoeht Startet 27.August.2012 Link til dette innlegget Startet 27.August.2012 (redigert) hvordan fjerner jeg dieselpumpen på en Yanmar 4 JH-HTE ? har løsnet de tre bolter, men få ikke pumpen løs fra tandhjulet :( Redigert 27.August.2012 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Er det høytrykkspumpen eller sugepumpen du mener? Uansett kan du laste ned komplett servicemanual fra sagaforumet.com her. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Marulf Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Flott side Har du også tilfeldigvis service manual for 4JH3BE (normalladet 56Hp) tilgjengelig? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Det jeg har for den er 4JH3-TE/HTE/DTE. Tar jeg ikke feil i farten er 4JH3BE den somme som 4JH3TE men for drev. Servicemanual for denne serien finner du her. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Marulf Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Takker for det. Min motor er ikke turboladet som disse "T-versjonene" er. Den er heller ikke for drev men for aksling. Mulig jeg tar feil, men mener at den heter 4JH3-BE, og ytelsen er på 56 hk. Årsmodell 1999 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.August.2012 Link til dette innlegget Svart 27.August.2012 Det var i hvert fall det jeg hadde om Yanmarmotorer, men har du sett i arkivet her på forum om du finner noe der? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
baatmann Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 Kanskje denne sida kan vere nyttig for mange Yanmareigarar: http://www.dieselpartseurope.com/webwinkel/index.php?main_page=page&id=16 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2012 Ja, der var det mye bra. Ser at de faktisk har den komplette servicemanualen for 4JHE på over 300 sider som jeg også i sin tid skannet og la ut på nettet! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.